// F R U T T I E L O V A L I E S ;
ABOUT ENTRY MR. RIGHT PRECIOUS PORTFOLIO TWITER FACEBOOK ASK.FM INSTAGRAM
Untitled Title ;)
Thursday, August 30, 2012 • 0 comments





Salam . Hari ni , 30.08.2012 aku balik dari asrama aku . Yeah ! Dapat cuti sempena MERDEKA . Alhamdulillah lah kan dapat cuti . Lagipun kerja banyak lagi yang tak diselesaikan lagi . Kerja kursus lagi kan . Hmm , banyak nya lah kerja aku . Baru nak syok raya sekejap . Tapi dah kena buat macam-II . Dah lah tinggal seminggu je nak trial . Ouh shit ! Aku tak hafal apa-II lagi ni . ;'(

Okay lah . Aku nak settle kan semua kerja aku . Yang pasti , Jumaat & Sabtu aku nak keluar juga . Jangan halang aku wahai kerja-II . Puihh-II ~ XD

Bye-II .



0 Comments:

Post a Comment

Please use nice words :)
Nak kutuk mengutuk , pergi masuk tong sampah . Terima kasih :)



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hye bloggers,my name is Amalia, just call me Maia for short. Currently, 21 and will be 22 on 12th February 2018. Dah datang tu jangan lupa follow ye! ;D

Hit the Button









Instagram



GIVE ME YOUR WORDS;

{} is looking at my blog.
-Best viewed in Google Chrome only-

GOOGLE+ ACCOUNT;






OTHERS;




PAST MOMENTS ♥