// F R U T T I E L O V A L I E S ;
ABOUT ENTRY MR. RIGHT PRECIOUS PORTFOLIO TWITER FACEBOOK ASK.FM INSTAGRAM
Saya Bergembira Seketika ♥
Thursday, March 15, 2012 • 0 comments


Heyy , dah lama tak update . Memang lama gila lah kan . Lama yang tak terkata . Haha ! Ye lah . Baru lepas menghadapi dugaan yang memang berat . ='( Alhamdulillah . Semua dah selesai .

Oke , hari ni kan . Aku dapat hang out kat TS dengan Zarith & adek dia , Maisarah . Waa ~ best lah juga . Haha . Walaupun macam orang gila kat sana . Tapi overall tetap enjoy .

Actually kan , aku tak sangak pula dapat hang dengan budak berdua tu . Ye lah kan . First plan nak keluar dengan Atyn . Tapi dia cakap dia tak boleh follow . Sebab kat tempat tinggal dia , tak ada bekalan air . Takkan lah nak pergi tak mandi kan ? ;D Haha !

And actually lagi , plan aku nak keluar ni , bukan ada dalam kepala minda aku pun . Ni semua sebab Apiz ajak aku keluar XD . Mula mula tak nak follow . Tapi dah cancel dengan Atyn , terpaksa lah follow . Kehkeh .

Masa jumpa dia tu , macam apa je . Almaklumlah ~ Kawan baik masa sekolah rendah kan . Dah lama tak jumpa =( . Rasa rindu kat dia + kawan lain still ada lagi ni tau . Aku rasa ketinggian dia macam sama je sejak sekolah rendah . Tak ubah ubah . Haha ! Jalan sebelah dia teringat zaman sekolah rendah . Warghh ! Kangen bangat . Dia still ejek aku pendek ow . Dasar budak tak sedar diri . Hehe .



Pape pun , thanks lah sebab belanja aku Tutti Frutti ♥ . Baik betul kau . Ngee ~ #walhal kena belanja sebab dah tipu aku . Hakhak ! >.<
Tengah tengah makan TF tu , teringat pula kat dua orang manusia yang follow aku tadi . Haha . Aku pun kongsi lah dengan dorang . Takkan nak bagi tengok je kan :D .

Pape pun , enjoy sangat . Dapat keluar dengan korang :D . First time dapat keluar dengan kawan baik ni . Terlebih happy tau ! Hekhek . Oke la . Nothing to share anymore . Tu saja lah . Daa ~



0 Comments:

Post a Comment

Please use nice words :)
Nak kutuk mengutuk , pergi masuk tong sampah . Terima kasih :)



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hye bloggers,my name is Amalia, just call me Maia for short. Currently, 21 and will be 22 on 12th February 2018. Dah datang tu jangan lupa follow ye! ;D

Hit the Button









Instagram



GIVE ME YOUR WORDS;

{} is looking at my blog.
-Best viewed in Google Chrome only-

GOOGLE+ ACCOUNT;






OTHERS;




PAST MOMENTS ♥