// F R U T T I E L O V A L I E S ;
ABOUT ENTRY MR. RIGHT PRECIOUS PORTFOLIO TWITER FACEBOOK ASK.FM INSTAGRAM
Shoutmix ? iShoutbox ? Cbox ?
Wednesday, December 28, 2011 • 0 comments


Ohoii ! Sekarang semua dah tahu kan , pasal Shoutmix ni ? Wajib lah semua dah tahu . Yang tak tahu tu , aku pun tak tahu lah nak cakap apa . Aish ! #Ayat Keling .
Sebenarnya , aku dah guna shoutmix ni , lama lah juga . Rasa sedih je bila dapat tahu Shoutmix dah tak free . #Bajet je
So , dalam masa beberapa hari lagi Cekk Shoutmix nak jadi KEJAM , aku pun bertungkus lumus lah nak cari PENGGANTI yang baru .
Mula mula , aku nak try Cekk Cbox . Tapi , entah lah . Hati aku tak tertarik nak menggunakannya .
Pastu , aku pun cari lah PENGGANTI PENGGANTI lain kat Hencekk Google. Tup tap tup tap , terjumpa lah pula Cekk iShoutbox . Menarik lah juga . Tapi tak boleh lawan lah Cekk Shoutmix ni . :'( . Okeh okeh , aku nak kasi tunjuk gambar ketiga tiga Cekk nie -.-'


Shoutmix

Cbox

iShoutbox


Amacam ? Mana yang menarik ? Hehe . Aku pun tak tahu lah nak guna mana . Lagipun , tinggal beberapa lagi baki hari Cekk Shoutmix nak jadi berbayar , aku letak je lah dia kat tempat SHOUT tu . Sedih nak buang dia . #Ayat Gelabah
Okehlah , nanti aku nak update cerita pasal lain pula . Nak pergi kemas barang ni . Almaklumlah , nak masuk asrama dah kan . :D



0 Comments:

Post a Comment

Please use nice words :)
Nak kutuk mengutuk , pergi masuk tong sampah . Terima kasih :)



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hye bloggers,my name is Amalia, just call me Maia for short. Currently, 21 and will be 22 on 12th February 2018. Dah datang tu jangan lupa follow ye! ;D

Hit the Button









Instagram



GIVE ME YOUR WORDS;

{} is looking at my blog.
-Best viewed in Google Chrome only-

GOOGLE+ ACCOUNT;






OTHERS;




PAST MOMENTS ♥